مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:552021-01-17سياسي

ویژگی های حیات مومنانه خانواده در مکتب فاطمی کدام است؟


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به ویژگی های حیات مومنانه خانواده در مکتب فاطمی، عنوان کرد: امروزه شاهد شکل گیری اختلافات خانوادگی در جامعه اسلامی هستیم که گاهی جدایی زن و شوهر و گاهی تربیت ناموفق فرزندان را به دنبال دارد.

- ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، با اشاره به ویژگی های حیات مومنانه خانواده در مکتب فاطمی، عنوان کرد: امروزه شاهد شکل گیری اختلافات خانوادگی در جامعه اسلامی هستیم که گاهی جدایی زن و شوهر و گاهی تربیت ناموفق فرزندان را به دنبال دارد.

آیت الله رضا رمضانی در ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا(س) که در حرم مطهر خواهر امام رضا(ع) رشت برگزار شد، ایام فاطمیه را بهترین فرصت برای آشنایی با مکتب اهل بیت(ع) دانست و اظهار کرد: مجالس اهل بیت مجالس درس و دریافت پیام های متعالی زندگی است.

وی با بیان اینکه باید سیره علمی و عملی اهل بیت(ع) را به درسی بشناسیم و در زندگی پیاده سازی کنیم، افزود: باید حیات مومنانه مورد تاکید قرآن را در مکتب اهل بیت(ع) جست وجو کنیم.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان، قرآن کریم را منبع حیات بشری دانست و تصریح کرد: افتخار ماست که پیرو قرآن و مکتب اهل بیت هستیم لذا باید فاصله خودمان را با قرآن و اهل بیت کم کنیم و هرچقدر فاصله ما کمتر شود، رابطه معرفتی و محبتی و اطاعتی ما بیشتر خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های حیات مومنانه خانواده در مکتب فاطمی کدام است؟

ویژگی های حیات مومنانه خانواده در مکتب فاطمی کدام است؟